Hate the game not the player

Tänk på det varför tror ni att man är player?
Är man född så eller finns det faktist en anledning till varför man är som man är?
Jag tror att anledningen till att man blir player är för att man har dåligt förflutet med kärlek. Ens ex kanske har ljugigt för en eller så gjorde hon något annat. För alla som jag känner som är eller har vart player säger samma sak, att det är tjejernas fel från början. Ingen av dom föddes till att va ljugande svin, men det är sättet dom har blivit bemötta på av tjejer och därför har det blivit sättet dom bemöter tjejer på.
Personerna säger också, jag är ju kille jag älskar tjejer mer än något annat men jag kan absolut inte lita på dom. Därför blir det som det blir att jag är med dom men jag binder mig absolut inte för då blir jag sårad själv. Men den dan det kommer en tjej och visar mig en anledning att inte vara player så ska jag sluta va de.
Lika mycket anledningar som dom har till att vara player just nu, lika mycket sånna anledningar behöver en tjej ge dom att inte vara player.
Jag tror att det alltid börjar på det här sättet, sen att det kan va ballt och mer bli en grej av att vara player är en annan sak. Men jag tror att det är sättet tjejer har behandlat än i det förflutna som gör en till player.
Så tänk på det nästa gång.
Hata inte personen som är player hata personen eller personerna som formade playern till den han är.

Kommentarer
Postat av: My

Jag tror inte att det är tjejerna som gör en kille till player, jag tror att han har valt det själv. Han kanske till en början tycker det är "coolt" eller får någon slags respekt på det, men att alla sedan inser att det inte lönar sig att vara player, och då är det redan kört.

2008-04-16 @ 21:49:16
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: My

Haha, jo kanske det. Det är klart att det kan finnas anledningar till varför man blir player, men jag tror att de flesta i så fall glömmer bort den anledningen och det har då börjat bli som en dålig vana eller livsstil. Det kan ju såklart hända både tjejer och killar men jag tror att tjejerna då blir kallad "hora" eller "slampa" då... :P

2008-04-16 @ 22:29:13
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: du vet vem jag är

saknar dej, och önskar att allt kunde vara som förut igen.

2008-04-16 @ 22:55:41
Postat av: Louise

Ja, asså, en player skulle fortsätta vara en player även om en tjej visade intresse.. Eller liksom hur ska en tjej visa intresse då, om en player/"alla killar" ändå har den åsikten att det är tjejers fel..
Det blir helt sjukt ju!
En player bryr sig inte, och visst den kanske har blivit sårad, men ska man verkligen göra samma sak då?!
Har aldrig förstått meningen med att vara player, seriöst!!!

2008-04-16 @ 23:05:56
URL: http://loojjsan.blogg.se/
Postat av: madu

Att vara player visar bara hur osäker man är,
Och tror knappast att det är vi tjejer som gör er till players, det är något man väljer själv.
Det är inte ballt att vara player, bara för att ni killar tkr det, Det visar bara hur feg och patetisk man är. och att man inte vågar stå upp och visa att de finns något seriöst i killars huvun.

2008-04-17 @ 17:21:06
URL: http://madu.blogg.se
Postat av: wiaken

jo det är tjejer som gör det punktslut

2008-04-17 @ 20:17:23
Postat av: Louise

Svar:
haha okej, lite överdrivet, inte ALLA killar då, kanske! men ändå, väldigt väldigt många haha. Okej, ja men det är ju det som är sjukt, alla sjunker ju till den nivån och egentligen förstår man/jag inte varför..
Men hur en player är har nog alla olika åsikter om.. Haha okej, något exempel? Det är väldigt svårt att veta om någon är player eller inte! Sjukt svårt

2008-04-18 @ 00:08:43
URL: http://loojjsan.blogg.se/
Postat av: Louise

Dessutom förstår jag inte- varför skyller ni killar bara på tjejer? fast vi skyller ju på att det är ni killar som är orsaken till playandet.. Så kanske är vi alla det?!.. :P

Förövrigt väldigt söt blogg och intressanta funderingar!:)

2008-04-18 @ 00:10:43
URL: http://loojjsan.blogg.se/
Postat av: wiaken

det roliga är hur ni tjejer säger " det är inte vi som gör er till players "
vad fan vet ni om det ?

2008-04-18 @ 13:19:19
Postat av: Anonym

nej, de roliga är att alla killar ska skylla ifrån sig..!

2008-04-19 @ 14:30:15
Postat av: malin

Om de nu är tjejernas fel.. de är så jäkla många fler tjejer som blir playade än killar, vi tjejer blir kallade horer isåfal så..
Klart tjejer blir osäkra om de tror att killarna bara leker med en. De kanske inte vågar visa va de tycker då. Hur fan tror ni att de ska kunna bli bättre ? de är ni som väljer,.. om man nu stöter på en "dålig" tjej ska de väl int egå ut över alla andra?

2008-04-19 @ 14:37:04
Postat av: Anonym

bara tjejer som blir emo när dom blir playade haha

2008-04-20 @ 17:32:20
Postat av: Jag själv

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-04-20 @ 18:19:05
Postat av: shine

Haha ni nämner att man bara är osäker om man är en player? Vad vet ni om hur världens "players" tänker? Även om ni själva skulle vara en så tänker alla olika, det verkar som ni gör det till en titel, player hit och dit, man har perioder då man är mer eller mindre seriös, ingen är player konstant.

2008-04-21 @ 20:25:25
Postat av: Emilie

Det är snarare vi tjejr som inte kan lita på er killar.. ni säger oftast: det ska alltid vara vi men sen efter ett tag så har ni en ny..

2008-04-23 @ 07:44:56
Postat av: wiaken

haha emelie har du blivit playyad lilla gumman ? :)
/emo

2008-04-24 @ 18:35:34
Postat av: B

tjejer ni kan inte veta något om vad det är som gör killar players. det är olika från person till person men en vanlig anledning är just det förflutna man har haft i andra förhållanden som ger en intrycket att ingen tjej verkar vara värd något mer än att bli playade

2008-04-26 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0