Jag fattar helt ärligt inte varför folk säger att det inte går att falla över internet?

Jag fattar helt ärligt inte varför folk säger att det inte går att falla över internet?
En bättre fråga skulle vara: Varför kan man inte falla över internet?
Folk säger "aa men det är så opersonligt" aa visst det är sant man kanske inte känner sättet dom rör en men måste man göra det för falla för en person?
Jag menar jag vet personer som säger att dom är kära i personer dom bara sätt i skolan eller nån kändis tillexempel. Vet ni varför man faktist kan bli kär i någon du aldrig träffat?
För man får en bild av den personen man faller för, och man tänker sig in i den bilden med den personen. Om det inte skulle finnas känslor över internet varför finns det folk som träffas över internet då? Jag vet folk som har träffats över internet och gift sig med den personen senare i livet.
Sen måste man inse kärlek har ingen karta eller manual, det finns ingenting som säger såhär ska kärlek vara och inte vara. Kärlek är känslor och hur mycket vi än vill så kommer vi aldrig kunna styra våra känslor. Man ska aldrig skämmas för hur man har träffat en person eller hur ens förhållande ser ut för är du kär, nöjd eller lycklig så fuck alla andra och följ ditt hjärta för jag kan lova dig det är något som aldrig kommer ljuga för dig.
Ni vet kanske känslan "jag vill träffa den här personen" redan då har man fått känslor för en person och vad är det för skillnad att träffa en person på en fest ta hennes nr sen ta hennes msn? eller att träffa en person över internet? enda skillnaden är att du vet att hon finns.
Visst klart man kan va oärlig över internet och bara driva men som om någon inte gjort det i verkligheten eller? Och ska du dessutom tro att alla går runt och ljuger så kan du lika gärna sätta dig i ett hörn hela livet för du kommer endå bara va olycklig. Döm aldrig någon person som du inte känner för TRO mig alla är olika och visst folk ljuger men man måste gå igenom dom dåliga för att hitta dom bra.
När det gäller kärlek ska du gå din egna väg skit i vad alla andra säger och följ ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0