Man ska aldrig behöva spela någon för vinna någon annans hjärta

Jag hörde en kompis till mig säga för ett tag sen när jag gick i 1an
han sa: Jag är mig själv för alla andra är upptagna.
Jag måste säga att det va fan riktigt jävla bra sagt, men folk verkar inte fatta att man inte kan va någon annan än sig själv.
Jag undrar helt ärligt hur känner sig folk när dom går i sin fjällräven och g-star raw byxor med 96 märket på baken och ser 15 personer till som ser precis lika dana ut?
För jag vet hur jag känner när jag ser någon med lika dana skor som mig eller jacka eller vad som helst jag blir smått irreterad jag hatar när andra har samma saker som mig.
Men hur känner andra känner dom såhär eller "fan nu e jag cool för nu ser jag ut som alla andra" jag fattar helt ärligt inte.
Det är speciellt så när det kommer till att man vill imponera på en brud man vill ha. Det är skit många som säger att dom gör mer än va dom igentligen gör, försöker spela bättre än va dom igentligen är.
Helt enkelt spela en annan person och jag fattar inte varför, vill du inte att hon ska bli kär i dig?
Va ere för mening att ha en flickvän om hon faller för någon som hon tror att du är?
Det finns 2 problem med att va någon annan om du försöker spela någon annan och vinna en tjejs hjärta.
För det första är hon ju inte kär i dig utan någon helt annan kan man kalla det kärlek?
För det andra så kan du inte spela hur länge som helst hon kommer få reda på ditt riktiga jag endå och då tar det slut endå.
Så om hon inte gillar den du är och inte vill ha dig? Ska det va så svårt att bara skita i en sån person ni var endå aldrig menade att va om hon inte gillar ditt sanna jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0