Om världen kan bli skit ena sekunden, kan den bli underbar nästa

Jag vet inte riktigt vad det beror på visst jag har mina aningar men innan sommarn så va allt lite halv dåligt man såg inte så mycket mening i någonting. Efter sommarn så känner jag mig som bäst i världen ingen kan stoppa mig, jag kan verkligen göra vad jag vill och världen bara ligger och väntar på att jag ska ta över den. Allting kan ju bero på min underbara flickvän som är absolut bäst! Men det är ju inte helt säkert, det enda jag vet helt säkert är att hon åtminstone är en del av allt det bra i alla fall. Ni som läser den här bloggen (om det fortfarande är någon som gör det) ser så har mina inlägg gått från att vilja fly tillbaka till mitt förflutna och undvika min framtid, till att bara skita i allt som har hänt och verkligen ser fram emot framtiden. Jag vet hur det va för mig för ett år sen eller 3/4 delars år sen, allt va skit och jag bara undra hur jag skulle kunna ta mig ut ur allting. Jag va helt fast och började undra varför allting såg ut som de gjorde, hur det blev som de blev. Helt plötsligt va allt bara meningslöst och skit liksom, visste inte vad jag skulle göra. Det värsta var verkligen att jag kunde inte finna en enda anledning till varför det hade blivit som de hade blivit. Som människa nöjer man sig ofta inte med att det ser ut på ett sätt, man måste veta varför det ser ut som det gör men jag hade ingen aning. På samma sätt så märkte jag att från ingenstans blev allting bara bra, jag tänkte inte så mycket på vad som hände va mest nöjd med att allting va bra. När jag började tänka på att allting blev bra utan anledning så kom jag på att det va precis så det blev dåligt helt utan anledning så va allting dåligt. Som att jag hade vaknat upp en dag och så va allting skit liksom. Det va då de slog mig, man har bra och dåliga perioder i sina liv så är det bara och de enda du kan göra åt det är att göra det bästa av din situation. Men tappa aldrig hoppet för om världen kan vända på en sekund, så kan det vända tillbaka sekunden efter.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är fortfarande nån som läser! :D

2008-08-27 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0