Kärleken är inte rättvis

Säkert många som tänker på det varenda dag, varför får han en flickvän och inte jag? Eller kanske varför får hon en pojkvän och inte jag?
Det är ju en väldigt bra fråga om man frågar mig för att inte för skryta eller jo bara för att skryta men jag borde få titeln världensbästa pojkvän.
Jag tänker inte sitta här och säga vad som gör mig till det utan om ni undrar får ni ta reda på det själva. I alla fall så brukar man säga att man inte kan hitta kärlek utan att kärlek hittar dig och om det nu är så, varför hittar kärlek bara dom som är minst värda det?

Ta min kompis tillexempel han har en flickvän som är helt brutalt mycket snyggare än han och visst hon och jag kan ha väldigt olika smak men skitsamma inte det jag vill komma fram till. Hon är mycket snyggare än honom och de borde betyda att han ska behandla henne bra för att han egentligen är värd henne. Tror ni det är så? Nej det är tvärtom, han behandlar henne med lite respekt och är mellan åt otrogen mot henne också och ändå får han en riktigt bra flickvän?
Jag vet att de finns ett antal personer som kommer tro att jag skriver om dom och om ni tror de så betyder de att ni behandlar era flickvänner som skit och kanske borde tänka om.

Det här gäller inte bara killar utan jag vet många tjejer som utnyttjar sina pojkvänner också och jag tycker det ofta är så att de är en bra person och en person som är skit rakt igenom i förhållanden.
Det finns faktiskt ingen logik i kärlek och jag tror inte de kommer finnas det någonsin, så en bra uppmaning skit i kärlek och kör på one night stands tills kärleken kommer. Eller om ni tycker att ni är slyniga om ni gör de så häng med grabbarna och skit i kärlek för den är bara jobbig. Sitt inte och vänta på kärleken, låt den vänta på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0