Music, my saving grace.

Alla personer har väll svåra tider någon gång i livet, tankar bara flyger fram och tillbaka i ditt huvud. Det känns som man är fast i ett liv du inte vill leva som en fånge i din egen frihet. Samma rutin varje dag i veckorna, du vet precis vad din tisdag består av. När man äter, när man kollar på tv, vilka som har träning vilka tider så du vet när man kan prata med dom när dom inte har det. Livet är bara en rutin och aa i stortsätt på helgerna så händer samma saker antingen så glider man på fest, chillar med grabbarna eller så kanske man e sjukt seg och sätter på en film.
Det gäller att hitta det här som kan bryta din rutin i livet.
Vissa har en sport att dedikera sitt liv till för där har du alltid en variation även om det är samma sport man kan alltid vinna eller förlora man vet aldrig, framtiden blir oviss.
Som jag nämnt tidigare så har ju vissa kärlek att bryta sin vardag med och visst det funkar väll, men alla e bara inte menade kärlek.
Jag har något som det finns en oändlig kärlek till något som gör mitt liv komplett på alla sätt.
Musiken är mitt liv för det är något jag kan leverera mina känslor med, få ut dom. Det finns inget bättre än att bara sätta sig vid gitarren ta ett Em som sedan leder till ett mästervärk. En låt så inlindad i känslor och perfektion så att den tar dig till ett ställe över himmelriket.
Music will always be my saving grace.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vad klok du e Oskar, visste inte om den sidan av dig??..De kanske finns en riktigt bra kille i dig trots allt:)

2008-01-30 @ 16:33:39
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0