you cant find love 'cause love will find you.

Efter natten alla händelser när man får reda på att man trodde man älska har ljugigt för en bara för att krossa ens hjärta så har man ju suttit och tänkt en del. Hur saker man hör som påminer om henne hur alla tankar går tillbaka till hur det kunde ha varit och vad ni hade. Men efter en stunds tänkande så kom jag fram till att det va inte hon som person som jag älskade, det va det hon gav mig att ha ngn där att känna sig omtyckt av någon. Det va ju faktist det som jag sökte när jag ville ha en tjej, jag va som dom säger i filmen "hundtricket" kär i kärleken och det är när man börjar söka kärleken när man vill ha den här underbara känslan av att va kär som man har tappat greppet om att va kär i en person. För det spelar ingen roll vem det är så länge hon ger dig det du vill ha. Det där gulliga "god morgon älskling" smset på morgonen eller hur du hör hennes lycka när hon svarar i telefonen eller när du ser hennes kärlek till dig lysa ut genom hennes ögon. Det är då man har blivit kär i att ha kärlek, men man ska ju inte sluta gå ut och ragga tjejer, sitta i sitt vardags rum och hoppas på att dom kommer till dig. Fortsätt ragga MEN tänk inte ååh nu vill jag bli kär utan lär känna personen och är det något unikt hos personen som berör dig som ingen annan kan ge dig? Det är då vi börjar prata riktig kärlek.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Känner man igen sig? Svar ja, bra skrivet!

2008-01-27 @ 10:51:21
Postat av: barbod

jo, känner igen mig också. bra gjort!

2008-01-27 @ 12:24:15
Postat av: Emelie

Väldigt fint skrivet, och de e mycket man känner igen..
Den rätta kommer dyka upp när man minst anar de, iaf tror jag på de så..

2008-01-27 @ 15:57:15
URL: http://beautifulminds.blogg.se
Postat av: josefine :)

bra skrivet, puppyeyes :)

2008-01-27 @ 16:41:17
Postat av: Malin

sjukt bra skrivet :)

2008-01-27 @ 18:54:21
URL: http://marwhoe.blogg.se
Postat av: Emilija

du skriver så jävla fint :D

2008-01-27 @ 19:54:42
Postat av: sandra

det finnsingen riktig kärlek!:'(

2008-01-27 @ 20:29:15
Postat av: barbod

sandra - de finns det visst, många har bara svårt att hitta den

2008-01-28 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0