En dag kommer alla bitar falla på plats

Just nu är livet väldigt jobbigt med all stress och en tunnel som inte ser ut att ha någon direkt början eller slut.
Jag lyssnade på en låt, låten heter "storm - lifehouse" sångaren där sjunger såhär "Barely surviving has become my purpose, because Im so used to living underneath the surface"
Det är de perfekta orden för att förklara hur mitt liv ser ut i dagens läge. Jag börjar dock få små ljusglimar i mitt liv, saker som tyder på att tunneln faktist har ett slut.
Att jag kommer hitta den här glöden till att presetera eller att gå upp och känna att livet faktist bjuder på någonting. Jag börjar få hoppet om att livet en dag kommer lösa sig om vi bara vill att det ska göra det och faktist kämpar lite för det.
Inte sitter och tänker "aa men hallå mitt liv suger kan det inte lösa sig" utan det handlar mer om att vi ska våga utveckla oss själva och se möjligheterna och ta chanserna vi får.
Jag tror att om vi bara har tron om att alla bitar kommer falla på plats en dag så kommer dom också göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0