kärlek vad vill vi ha ut av den?

Vad vill vi ha ut och kärlek, finns det en förklaring vad som är kärlek eller söker vi alla olika svar i det vi söker?
För i mitt fall känns det som att jag har ett enormt tomrum som alltid funnits där, enda sen jag va liten och det enda som kan fylla är att ha någon som man behöver som på samma gång behöver dig.
Jag tror att det här tomrummet är det som vi kallar kärlek, tänk er ett vitt rum och när du stiger in i det så ser du massa ord. Det kan va vad som helst som ärlig, vacker, underbar, rolig aa det kan stå hur mycket som helst.
Jag tror att det står olika saker i varje individs tomrum vissa kanske inte ens behöver någon som bryr sig om dig och vill ha dig nära för att fylla det här rummet. För vissa kanske inte finner kärlek i en annan människa utan dom finner kärlek i något dom gör istället.
Vissa människor kanske inte ens har upptäckt det här tomrummet en men en dag så kommer det en person eller något annat och fyller det här tomrummet direkt.
Så om den här personen försvinner försvinner så står det bara en sak i deras tomrum och det är personens namn, för det enda dom vet är att den personen är perfekt dom vet inte vad han/hon gav dom, dom vet bara att personen hade allt.
Jag har själv märkt att om jag inte får någon jag vill ha så är det inte personen i sig jag blir ledsen över. Det är hoppet som försvinner och att jag inser att jag måste forsätta kämpa mot det här tomrummet.
Det är anledningen till att jag faller lätt för att jag får hoppet om att bli av med det oändliga tomrummet.
Det tar längre tid att bli kär för att jag måste hitta alla dom sakerna som står i mitt tomrum, det är min tanke.

Kommentarer
Postat av: caroline

roligt namn på bloggen, men borde du inte ändra den nu när du har en blogg?:P

2008-05-21 @ 22:32:42
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: Anonym

Så många frågor, men inga klocka svar

2008-05-22 @ 18:14:30
Postat av: caroline

sv:ahh smart, haha men roligt ändå:P men vad menar du med skit då? asså är det någon som du typ siktar på?

2008-05-22 @ 22:19:41
URL: http://trion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0