Klart som fan sex är en viktig del.

Hur ofta hör man inte innan man går in i ett förhållande med en tjej "jag vill inte att allt ska handla om typ bara sex". Jag fattar inte vad folk har för syn på sex, liksom som om det är värsta grejen?
För om man ska säga aa men jag tycker att vi typ bara har sex i vårt förhållande, varför säger dom aldrig aa men jag tycker vi bara ligger och håller om varann och myser i vårat förhållande. Men det blir ju aldrig så för jag vene varför men folk ser inte mysa som värsta grejen då kommer mer det här svaret "ja men det är så underbart när han håller om mig". Ni har inte tänkt på att personen som ni är tillsammans med kanske gillar er så mycket att det enda sättet han kan visa sin kärlek på är att ha sex med er?
Ni har inte tänkt på att det kanske är skillnad på att ha sex med någon man gillar en bara ha sex med en random tjej?
Ni har inte tänkt på att när han håller om er bakifrån och kysser er i nacken den känslan ni får då är den känslan han får när han har sex med er?
Jag skiter i vad alla andra säger för jag vet att det är så för mig, det finns inget så underbart som ha sex med någon du verkligen gillar.
Så det är klart som fan sex är en viktig del!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du bryr dig mer om hur de är för dig än för den du har sex med ?

2008-05-24 @ 22:59:42
Postat av: Anonym

Tycker att många av kommentarerna du får i den här bloggen verkar komma från en massa personer som inte fattar vad du skriver om..
Det finns i allafall en som (typ) förstår och tycker det du skriver är riktigt bra..

2008-05-25 @ 00:38:35
Postat av: Josefin ;D

Tjaaa oczkar !

2008-05-25 @ 15:12:38
Postat av: k

fett bra skrivet och förmodligen tänker en hel del som du.. fortsätt skriva du är grym bre

2008-07-11 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0