Med tjejer finns inget mellanting

Det här är någonting väldigt ovanligt för mig att jag bloggar och skriver två inlägg på en dag. Det finns få händelser som kan klassas med denna och de är att se nickes farfar på bussen och att se flygande grisar. Det sjuka är att jag faktiskt har sett nickes farfar på bussen så jag har bara flygande grisar kvar. Men nog om att jag inte skriver två inägg på två dar, kunde inte somna och föll in i lite tankar. Jag kom att tänka på hur tjejer fungerar och jag vet att inte ens en vetenskap kan förklara det, jag tror inte ens ni själva vet hur ni fungerar. Tjejer är dom mest underbara personerna som finns när man vet vart man har dom och allt sånt, jag respekterar tjejer högt för en flickvän eller en bra tjej vän är riktigt skönt att ha. Det finns dock en sak som jag absolut inte förstår med tjejer och de är vad ni tänker när ni tänker förhållanden. Jag tycker att jag alltid ser samma sak när de gäller förhållanden, antingen så har hon en pojkvän som är totalt skit och som hon får jaga hela tiden, eller så har hon en pojkvän som verkligen är skit ful (säkert jätte snäll) men som hon har totalt för att han inte kan få en annan tjej. Helt seriöst varför är de såhär? Jag tror nog aldrig jag har hört om en ett fungerande förhållande där båda parterna ser lika bra ut och de är ömsesidigt (de vill säga båda ställer upp lika mycket för varandra). Det är alltid samma sak när man pratar om förhållanden med tjejer och dom är singel så säger dom: "killar är bara skit" kan de kanske va för att du har dejtat en kille som alla vet är skit? Tjejer säger alltid att dom vill ha sin drömprins från sagorna, han som är perfekt och allt de där. Det finns bra killar där ute visst nu säger jag väll inte att jag är guds barn men tro mig tjejer de finns bra grabbar där ute som bara väntar på att någon ska se dom. Det är dom killarna som ni eller aa jag vet inte om ni vet att dom finns men de borde ju inte krävas så mycket iq för att fatta de men ni vet att dom finns där ute och ändå går ni på skiten? Han som är badboy, player, trött på livet asså de står ju bara skit i pannan på honom men endå tar ni honom? Ni förtjänar någon bättre än en ful jävel som är skit snäll för ni kan få någon som är snygg och som är bättre och ni kan få någon som är jävligt mycket bättre än dom grabbarna ni går efter som är players och badboys så varför skaffar ni inte eran drömprins när han finns framför ögonen på er? Alla tjejer som läser de här snälla kommentera för jag vill fan veta de här.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 03:18:10
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Tack för en rolig kommentar ;)



Btw jag har hittat en perfekt kille nu, jag behöver inte jaga honom och han är inte sådär fulsnäll som du pratar om ;) Han är skithet och helt underbar :D

2008-11-17 @ 08:12:50
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: madu

Min pojke är en lite badboy och han är nog den bästa som finns. Han hör alltid av sig och vill alltid ha kontakt med mig. Och världen syggaste är han oxå:)

2008-11-17 @ 15:37:49
URL: http://madu.blogg.se/
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Ja klart du gjorde =D



Haha bugar & bockar :) Du verkar inte vara så dum du heller :)

2008-11-17 @ 16:07:19
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Julia

alla tjejer är olika, vissa hittar faktiskt dendär snygga och snälla pöjken ;P

2008-11-17 @ 16:11:55
URL: http://juljaas.blogg.se/
Postat av: carro

Du har helt rätt;). jag har varit den som varit efter badboys och jag har alltid råkat illa ut. Men försöker hitta nån snäll kille nu men dom är tyvärr svårare att hitta.



puss vännen.

2008-11-17 @ 16:26:48
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Ja klart så ;D

Haha fan va bra då ;D

2008-11-17 @ 16:34:48
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Haha sure, [email protected]



2008-11-17 @ 16:41:09
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha stämmer ganska bra på mig :P men nu har jag faktiskt skärpt mig:P

2008-11-17 @ 18:43:13
URL: http://charmy.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är nog beroende på vilken åldersklass tjejerna är i och hur långt de har utvacklats och mognat. Men visst man faller väl för "badoys" en gång i livet men sen tröttnar och då blir det som det blir.

2008-11-17 @ 19:53:06
URL: http://ouhff.blogg.se/
Postat av: barbod

Jag har också märkt detta ganska mycket.

Har också lagt märke till att det är periodiskt, det vill säga att en tjej som faller för killar som inte har nån framtid märker så småningom att det inte håller och så lär de sig från det att man ska ha en kille som är mogen nog att upprätthålla ett beundransvärt förhållande.



Frågan kvarstår dock, varför går ni inte direkt till den killen som är bra för er? Måste ni lära er på det hårda sättet genom att bli så sårade som ni kommer bli av den badboy killen?

2008-11-17 @ 19:53:11
Postat av: NaTTa

Att vissa tjejer vill ha "bad boys" tror jag är bara för att vi vill ha spänning i livet, dem e otroligt snygga, har status osv.och att andra tjejer väljer killar som är fula för alla andra är för att då får man killen för sig själv och för att man ser insidan som andra inte gör. själv väljer jag killen som är sig själv och visar att han bara vill ha mig ingen annan, bryr mig inte om andra tycker han e ful huvudsaken vad jag tycker. alla har olika smak så e det bara. tjejer som håller sig till killen som beteer sig som skit e för att hon ser det som andra inte ser och vill ha det underbara kvar, hon måste inse det själv att han är skit innan hon kan lämna honom, tjejer e komplicerade det är killar också men är mer rak på sak, vissa iaf. Tjejer vill ha kärlek och uppvaktning av killen, ger han det blir det svårt och lämna honom.

2008-11-17 @ 20:55:49
Postat av: barbod

Så ni kan inte få spänning på annat sätt?

2008-11-17 @ 23:02:54
Postat av: madu

Jag föll för både och tror jag.

2008-11-18 @ 15:42:51
URL: http://madu.blogg.se/
Postat av: Louise

Du har absolut rätt.

Tror många tänker att de inte är värda bra saker= nöjer sig med dumma killar.

Tjejen kanske inte tycker att hon ser bra ut= nöjer sig med en mindre snygg kille.

Man kanske har blivit sviken av killar som visat sig vara players= tjejer får en bild av att ingen kille kan vara snäll och man vet inte hur man ser på en kille att den är snäll/seriös, utan man tror alla killar är svin- det är den bilden de flesta har idag! Alla playar alla numera, verkar det som!:S

2008-11-18 @ 19:33:01
Postat av: barbod

Det är såklart svårt att hitta en bra tjej/kille som man anser är ideal, dock kan jag inte tänka mig att det ska vara så svårt för en tjej att avgöra om den här personen hon är intresserad av är en badboy eller inte. Är han en badboy bör hon kunna avgöra att förhållandet inte kommer att funka?

2008-11-18 @ 20:47:01
Postat av: Rachel

Gillar din blogg fler killar borde blogga :)

De du skrev i de här inlägget stämmer mycket bra tycker jag de brukar oftast va så..

2008-11-18 @ 22:20:02
URL: http://kazzis.blogg.se/
Postat av: Hej!

Tror inte någon "väljer" en "ful kille" för att den tänker "äsch han e iaf snäll" ... utan i vissas ögon kanske han är APFUL, men i anras ögon as snygg. Det handlar ju också om hur man klickar ihop å fungerar ihop... en as het tjej å en "Mellansnygg" kille som träffar varandra kanske känner att det inte kan bli mer rätt, för att dom verkligen fungerar ihop, å då blir han as fin i hennes ögon, snygg å allt, men i dina kanske han är ful å du tänker varför e hon med honom han e ju inte ens snygg :S... Och om en tjej är tillsammans med en "bad boy" jadu... blir man kär så blir man, haha. Hej hej :)

2008-11-21 @ 16:51:25
Postat av: Malin från saltkråkan!

Det är ju helt enkelt så att man är kär, killen behöver ju inte vara snygg för att man ska älska honom ju! Och badboys dom är drömprinsar. :P

2008-12-11 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0