Trust your feelings, 'cause they will never lie to you

Har ni någonsin vart med om att du tillexempel ser en tröja och faller för den direkt, men så kollar du på priset och så tycker du att den kostar för mycket? Istället för köpa den tröjan så går du och köper en billigare tröja, går hem, och lever vidare med ditt liv. Hur många gånger har ni inte känt efter ett tag eller kanske bara efter några minuter "fan jag borde köpt den där tröjan". Jag har ett bra exempel. Jag skulle ha nya badbyxor till en Greklands resa och jag gick in i butiken, när jag kom in i butiken såg jag ett par stört snygga billabong (stavningen?) i alla fall så tänkte jag köpa dom men jag gjorde inte de på grund av priset. Det hela slutade med att jag köpte ett par andra badbyxor enda problemet var att jag ångrade mig hela veckan i Grekland att jag inte köpte dom där billabong shortsen. Som tur var att de va fel på dom andra byxorna så jag tänkte "peeeerfekt då kan jag byta tillbaka dom mot dom andra när jag kommer hem". Veckan gick och när kom hem åkte jag tillbaka till butiken och skulle byta tillbaka shortsen, då hade självklart dom andra shortsen blivit sålda. Är de bara jag som känner att de verkligen alltid är samma sak? Man känner direkt att man vill en sak men sen tar "vettet" över och man gör ett annat val, sen så när man bestämmer sig för att följa sina känslor så är de ofta försent för att gå tillbaka. Lita på dina känslor, för dom kommer aldrig ljuga för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0