She is an angel send by God

Det finns händelser som förändrar ens liv, olyckor, resultat eller känslor. Jag kommer ihåg tiden jag hade innan dig älskling, jag gick ständigt och tänkte samma sak. Är det de här jag är menad för? Är jag inte värd bättre? Är jag inte menad att va något större? Ständiga banor gick runt i mitt huvud en rundgång som jag inte visste hur många varv den behövde löpa innan det va över. Jag försökte hitta svar på alla frågor som jag kom upp med under årets gång, men det var bara en fråga jag inte kunde hitta ett svar på, hur kommer jag tillbaka till glädjen, meningen och viljan i mitt liv. Jag började få funderingar på varför jag ens levde, om det ens va värt att leva om livet skulle va skit. Jag kanske har skrivit detta förut men det här är en text enbart för dig älskling och jag vill att du ska veta hur jag kände innan den här tiden med dig. Sen kom helgen som förändrade mitt liv älskling, helgen när vi åkte ut till mitt landställe bara du och jag. Redan då tyckte jag att de va underbart, känslan jag hade då, jag hade aldrig kännt så i hela mitt liv jag var lycklig för första gången på väldigt länge. Den känslan jag hade då är ingenting mot va jag känner för dig idag hjärtat, för varje dag som går känner jag att mer och mer att ditt namn skrivs in i mitt hjärta. Att du tar upp mer och mer plats och får mig att glömma alla dåliga förhållanden jag haft, lögner med mera. Du är den tjejen jag jagat i mina drömmar hon som har allt jag vill ha hon som jag aldrig fann. Att vakna upp bredvid dig hjärtat är som att vakna upp i en underbar dröm. Sättet du får mig att känna när jag ser dig kan få mig att jag tro att jag dog någon gång innan du och jag åkte ut till landet, så att jag är död och hamnade i himlen och fick allt jag någonsin ville ha, dig. Du älskar mig inte för hur jag ser ut, du älskar mig inte för vad jag gör, du älskar mig inte för vem jag umgås med, du älskar mig inte för vad jag har, du älskar mig för den jag är, för allt jag är. Dina ögon kan göra mig svarslös, ditt leende ger mig ren lycka, din kropp och utseende ger mig attraktion och njutning, men allt de här är bara bonus för mig. Det som gör att jag älskar dig är din sjukt underbara personlighet, du är inte bara min flickvän utan du är också min bästa vän. Jag vet att jag kan va mig själv till 100% och även om jag gör misstag så kommer du förlåta mig, du förstår mig och litar på mig. Dessutom så njuter jag inte bara av att va kär i dig när vi är med varandra, vi är så lika så att vi alltid har roligt tillsammans. Hade jag vetat att jag hade fått levt med dig hela livet och att de alltid skulle vara såhär underbart i din närhet skulle jag ge vad som helst för låta det förbli så. Du är min flickvän och jag älskar dig för varje slag som mitt hjärta slår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0