Sex säger allt!

Länge sen jag va inne i dom här tankebanorna nu men allting kommer och går antar jag.
Jag satt då och tänkte på kärlek på första gången på väldigt länge. Det finns mycket som jag har listat ut och det finns mycket som jag inte har en aning om. När jag satt och pratade med en polare om hans förhållande med sin brud så va som så många gånger förr problemet sex. Det va då jag kom fram till att ett bra sexliv ger ett bra förhållande.
Tänk på det lite, för enligt mig så säger sexet allting om ens förhållande.

Människor har alltid haft personkemi, vissa har haft bra och andra sämre. Då är de inte så att vissa människor har dålig personkemi med alla utan att man har bra med vissa och dålig med andra. Med tiden så har folk märkt detta och därför utvecklat personer som dom egentligen är en slags fasad som gör att dom får bra personkemi med flera människor än förr.
Detta leder senare till att man ingår i förhållanden och skaffar flickvän/pojkvän.

I väldigt många fall så har man ett förhållande som är jätte gulligt och allt sånt i början och sen kraschar det totalt när man märker hur olika man egentligen är. Det är då det här med sexet kommer in i bilden.
Sex är ett naturligt samspel mellan två personer som saknar omständigheter och man är sig själv. Funkar de samspelet naturligt med en annan person och man känner att allting är bra så blir sexet också bra. För att i alla fall vad jag tycker så är inte sexet med en flickvän bättre för att man är bättre i sängen utan det är för båda verkligen vill samma sak och ingenting känns forcerat eller påtvingat.

Det är därför ett bra sexliv visar om det är ett bra förhållande eller inte för de visar om den ursprungliga personkemin funkar eller inte.
Det är just därför sex säger ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0