Det som inte fick hända, hände

Har ni någonsin vart inne i den perioden att ni inte är ute efter en tjej eller ett förhållande? Att ni bara vill vara för er själva för ett tag och känna en del på livet?

Det hände mig när de tog slut med henne som jag skrev i inlägget nedan. I alla fall så gick allt det bra, det va skönt och få bort den egna pressen hela tiden att behöva ha tjejer runt sig och tänka på hur man skulle bete sig för att få tjejer. Man kunde bara glida in på en fest och chilla med grabbarna och ha det skönt liksom och inte bry sig om vad tjejerna tyckte, kom dom så kom dom det va inte mer än så.

På samma sätt som det va med msn konversationer, man flippa bara upp en msn ruta för man tyckte att tjejen man snacka med va skön, inte för att man ville ha henne som flickvän eller i säng.

 

Allt det här funkade skit bra och jag va helt tillfreds med min situation (även om jag kanske inte va tillfreds med andra saker i mitt liv). Tyvärr så kan man ju inte styra vad man tycker och tänker om folk och det är just det jag har fått erfara. Jag började prata med becca och ja från början så va det liksom helt oskyldigt, visst hon såg bra ut och sådär men hon va bara någon som va rolig och prata med liksom. Tiden gick och hade det varit mitt gamla jag som jagade tjejer hela tiden så hade jag nog ganska tydligt märkt signalerna. Nu va det ju så att jag inte gjorde det, jag borde ha tänkt på det att jag började le så fort jag ser att hon va inne, att det första jag vill när jag ser att hon loggar in är att skriva till henne, men hejdar mig lite för inte verka allt för desperat.

 

Däremot insåg jag idag att jag faktiskt har fallit för den här tjejen. Det här kanske kommer låta stört, men jag drömde om henne i natt och det va inte en sån dröm där jag bara gick förbi henne på stan utan det var mer än så, absolut inget sexuellt eller så utan det va mer som en dejt. Nu kanske ni tycker att det inte är värsta grejen att drömma om någon men grejen var hur jag kände i drömmen, jag kände mig förälskad.

 

Klart att det skulle vara underbart att få henne och känna som i drömmen men jag tror inte vi ligger på samma sida när det gäller känslor, det va därför jag inte ville att det här skulle hända, men nu har det hänt och jag vet inte vad jag ska göra åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0