Skottpengar på tjejer som snusar?

Jag har suttit här och bollat lite idéer och terorier med nicke och ja när vi gör det så brukar vi komma till insikter som visserligen i våra öron låter jävligt bra, men i andras kanske mindre seriösa.
I alla fall så kom vi fram till att (eller mer eller mindre jag) det borde vara skottpengar på tjejer som snusar för helt seriöst kanske det är något av det skarrigaste som finns.

Inte ens om jag skulle snusat själv så hade jag kunnat ha en tjej som snusar för inse att tjejer ska inte snusa. Nu kommer säkert jätte många ba öööh könsdiskriminering och jag måste bara säga till alla idioter som snackar om ett jämnställt samhälle att ni är dumma i huvet! Visst att man ska ha samma lön för samma jobb och lalala för det mejkar sense men fortfarande finns det vissa grejer killar gör och vissa grejer tjejer gör!

Killar sitter i bastun och dricker öl, snackar om bröst, spelar våldsspel och snusar och tjejer har tjejmiddagar där ni kör erat gossip om allt och alla så är det bara ingen snus okej?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0