you were everything I wanted, but still just not enough

Man kanske inte ska leva tillbaka på gamla minnen för att det kommer bara få dig att må dåligt, eller är det verkligen så?
I skrivande stund så är det den 3e augusti vilket betyder att jag och Malin skulle ha varit tillsammans i 1 år och 2 månader om vi fortfarande hade varit tillsammans. Nu blev det inte riktigt på så sätt utan det tog slut efter 4 månader istället. Det är faktiskt det enda förhållandet jag har haft nu det senaste året. Det kan få er att tro att jag tänker tillbaka på det bara för att det som sagt har varit mitt enda förhållande sensate året. 
Det skulle däremot varit en lögn, personligen tycker jag faktiskt att vi hade ett bra förhållande och jag tror nog Malin också tyckte det.

Det jag däremot inte förstår nu när jag reflekterar över hela situationen är varför jag faktiskt gjorde slut, men på samma gång så förstår jag varför jag gjorde det.
Det kanske låter extremt flummigt men det jag menar är att jag va kär och jätteglad så som man bör vara, men efter ett tag så började jag känna att jag kunde få någon bättre.
Malin va allting som jag någonsin velat ha men hon va bara inte tillräckligt och det är det här jag absolut inte fattar med mig själv, hur jag ens kan/kunde tycka så.

Jag vet inte riktigt vad det kan ha berott på, det kan ha vart att jag mest älskade principen av kärleken och när den avtog så avtog mina känslor. Det kan också ha vart att jag helt enkelt bara tappade känslorna för henne, vilket är synd.
Fast en sak jag har funderat på är att man är ju människa och i alla fall jag vill alltid ha mer, så det kan vart därför jag hade den känslan. När man uppnår någonting vill man ju gå vidare, som en idrottsman som gjort något bra, han vill göra någonting ännu bättre.

Jag har i alla fall lärt mig en sak när det gäller livet, förhållanden, skolgång och allt möjligt. Det blir oftast inte bättre än du har det utan det är barra en illusion  att det blir bättre om du flyttar, eller byter flickvän.

Kommentarer
Postat av: ....

Du kan ju inte jämföra kärlek med idrottsmän?

Skaffa dig ett liv ist!

2009-08-07 @ 20:29:27
Postat av: Anonym

både du och de som vet hur ni hade det VET att du behandlade henne som skit så sluta spela så jävla fuckin oskyldig!

2009-08-08 @ 11:54:13
Postat av: Anonym

Både du och de som vet hur ni hade det VET att du behandlade henne som SKIT så sluta spela så jävla fuckin oskyldig !

2009-08-08 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0