This has never happend before

Gillat en tjej har jag gjort många gånger, gillat en tjej som jag inte har träffat har jag också gjort men jag har aldrig börjat gilla en tjej som jag inte har velat börja gilla. 

Det är en ganska skum känsla faktiskt för att en del av mig vill bara slita mig ifrån allt och återgå till allt som det var. En annan del vill ha henne mer än något annat så jag står i ett gränsland och väntar på vägledning.
Jag har helt ärligt ingen aning om vad jag ska göra för att jag tror verkligen inte jag kan få henne, varför skulle hon ens falla för någon som mig?

Det kanske är rent av helt idiotiskt att ens sitta och resonera om det här. Ska jag tro på det eller ska jag gå vidare? Det är egentligen väldigt simpelt antingen så frågar jag henne om vad hon känner för mig och om hon känner på samma sätt som mig eller så skiter jag i det. Frågar jag henne så har jag allt att vinna och frågar jag inte så har jag allt att förlora men fortfarande är det något som håller mig tillbaka.

Du vet mycket väl om vem du är och du vet att jag känner på det här sättet, det var aldrig meningen att det här skulle hända men det gjorde det ändå. Jag ville inte börja gilla dig för att jag ansåg att jag aldrig kommer ha en chans med en sån tjej som du. Det hade inget att med göra hur du va som person eller något sånt utan det va för jag inte ville bli sårad men jag antar att man inte kan styra sina känslor trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0