Vad är det som gör att vissa får vem dom vill och andra inte?

Jag vet inte hur många av er som tänkt på det, framför allt när det gäller oss grabbar men varför får man alltid den man INTE vill ha och aldrig den man faktiskt VILL ha?
Jag undrar om det är för att man gör någonting mot tjejer som man vill ha som får dom att ta avstånd? 

Inte för att va en person som är allt för självgod men på pappret rent personlighetsmässigt om man kan säga så, så bör jag få i stort sätt vem jag vill men det får jag absolut inte. Inte ens nära!
Sen finns det polare jag har som haffar vääärsta brudarna, ni vet både på fester och som flickvänner och dom är inte värda dom nåååågonstans. Jag kan seriöst inte förstå det, dom är ett gäng bajspåsar och ser ofta ut som det också men ändå haffar dom galet?

Så nu tjejer alltså då en fråga till er eller aa 2 blir det ju, varför får vissa killar inte dom tjejerna dom vill ha även om dom verkligen har allt på pappret, charmen, humorn, utseendet, omtänksamheten och bla bla bla och sen undrar jag varför man ALLTID får dom man INTE vill ha men ALDRIG får dom man faktiskt VILL ha hör gärna av er!

Kommentarer
Postat av: f

tjejer är knepiga och jag tror inte själv dom

vi kan nog aldrig riktig få den vi verkligen vill ha eftersom den personen antagligen är den vi inte kan få, och just därför vi vill ha den ännu mer.

2009-12-14 @ 21:16:41
URL: http://youarehigh.blogg.se/
Postat av: Natalie

bra fråga.. alla har olika smak när det gäller utseende, vissa tycker om dem som ser ut som modeller och bryr sig mycket om deras utseende men som är players (inte alla men för det mesta) och dem har ju oftast väldigt bra självförtroende och är väldigt charmiga, för att dem tror att dem kan få vem dom vill som dom oftast får, och många tjejer faller mycket för det för att dem är så "snygga". sen finns det den lilla gruppen tjejer som engagerar sig att lära känna en kille som kanske inte är deras typ när det gäller utseende men att han verkar ha en intressant personlighet eller något hos honom som dem tycker om. Men ja tror att även om killen är rolig och charmig så är tjejer kräsna när det gäller utseendet, är han inte snygg är han inget och ha. och tyvärr är dem flesta tjejer så idag och då får dem oftast en kille som beter sig som skit. det är min teori..

2009-12-14 @ 21:21:14
Postat av: barbod

jag tror helt enkelt det har att göra med att man har för höga krav på sig själv med vad man vill ha. man söker någon som är ute ur ens liga och så slutar det med att man hamnar med nån som är i ens liga eller under. problemet är att om du söker nån som är över din liga så söker den personen antagligen också efter nån som är över sin liga

2009-12-14 @ 21:28:20
Postat av: Anonym

Den personen kanske vill ha nått men vet inte vad den andra vill och den andra kanske bara ute efter en sak!! om man har allt så ska man satsa på den personen men om den andra vill bara ha en sak så ska den säga det!!

2009-12-15 @ 17:23:11
Postat av: Anonym

För vi människor har tyvärr ett jävla HA-behov. och det vi inte kan få lockar självklart mest då. Sad but true

2009-12-25 @ 01:09:56
Postat av: Moa

De flesta tjejer tycker om killar med bra självförtroende och det kan då vara så att när man inför den man vill ha är nervösare, tänker med på vad man gör osv detta kan då göra att man inte längre utstrålar samma självförtroende. Vilket då gör att du ksk inte får den tjejen men istället en där man känner sig helt bekväm och utstråla mkt självförtroende.



Det kan ju vara en av orsakerna.

2010-01-08 @ 00:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0