You just can't fight love

Det har länge pratats om hur man kan och inte kan träffa en blivande flickvän. Då menar jag inte att man inte kan träffa en flickvän på vissa ställen för att det bara inte finns tjejer där utan jag menar att det är "fel" i folks ögon att ha träffat henne på ett visst sätt.
I alla fall så sitter jag som vanligt och hittar en sjukt skön låt som får än att sjunka in i tankarna kring kärlek och livet. "Kan för övrigt rekommendera låten, den heter Oh Child - Nevertheless".
När jag lyssnar på låten och pratar med lite folk på msn så slår det mig plötsligt hur många tjejer som jag faktiskt har blivit kär i över bara msn men inte vågat säga eller göra något. Av den enkla anledningen att "det är fel att falla för någon över internet". Det finns också andra (bland annat jag själv) som säger att det inte går och hitta en flickvän på en fest. Jag säger det i och för sig av den anledningen för att jag aldrig raggar på fulla brudar för att jag inte vet om det är deras riktiga jag osv om det gäller sex eller mer.
Det finns inget du kan inte bli kär på det sättet eller inte, det är bara att inse det. Tro mig när jag säger det här, ni kommer må sämre om ni inte vågar lita på era känslor och skiter i att ta steget för att vilja ha henne än vad ni kommer göra för att någon säger att det är konstigt för att ni blev kära över internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0