In every heartbeat

Jag skulle gärna önska att jag kunnat skriva en ny predikan till er flitiga läsare om jag ens har någon stammis, tvivlar starkt på det faktiskt.
Tyvärr så kan man inte tänka ordentligt i vissa tider utan det är något eller någon som tar upp ens tankar dag ut och dag in.
NI känner inte till min historia så väl och det kommer ni nog aldrig göra men en sak kan ni få veta. Är det någonting jag har haft fruktansvärt lätt för så är det att gå vidare från en relation, kärlek eller vad som helst. 
Jag har väll hängt upp mig på det i någon dag och sen är problemet ur världen. Jag kunde hoppa mellan tjejer som att de va ett par skor. Var det något fel på en tjej eller att det inte funkade så hade jag en ny tjej på bara några dagar.

Ofta föll jag inte ens för tjejerna utan jag hade det mer som en status symbol men ibland så föll jag för vissa tjejer. Fast det spelade ingen roll om jag va kär för jag kom fortfarande över henne lika fort som alla andra.
Jag förstod mig aldrig på mina kompisar när dom satt och sa att "hon är helt ärligt den enda jag vill ha" eller "det spelar ingen roll vilken tid det tar, det kommer bli vi igen".
Jag tyckte hela tiden att liksom vad fan är grejen, det är bara dissa henne och gå till nästa för det är hennes förlust inte din.

Det var då det, jag vet inte om det är för att hon är en så fruktansvärt underbar eller om det är för att jag har växt upp. Det enda jag vet är att hur mesigt, konstigt aa jag vene vad så vill jag inte ha någon annan än henne. För första gången i mitt liv så känner jag att mitt hjärta verkligen är berört och att jag inte kan se någon person ta hennes plats.
Det spelar ingen roll om jag inte tänker på henne för att hon finns alltid där.
Hon finns i varenda slag som mitt hjärta slår. Jag vet att det här aldrig kommer gå min väg för att killar som jag får inte tjejer som henne. Även fast jag inte vill erkänna det så får jag finna mig i att vara olyckligt kär för det finns ingenting jag kan göra för att inte vara det.
Det enda jag kan hoppas på är att det en dag kommer en tjej som kan ta hennes plats i mitt hjärta och ge mig en lika stor plats i hennes eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0