Folk verkar ha slutat att chilla galet med msn

Då sitter man här yttligare än en gång och fördriver en ner varvande tid denna höstkväll 2009. Egentligen så pågår det extremt mycket i världen just nu. Speciellt med tanke på finanskrisen, men det har vi märkligt nog bara svalt och blivit vana vid så därför ser inte denna måndagskväll så anmärkningsvärd ut.

Någonting som jag däremot har lagt märke till denna dunkla novemberkväll är att under en pågående tid så har folk som chillar msn minskat sjukt mycket. För några år sen typ 3 - 4 år sen så chilla alla galet med msn vid dom här tiderna. Nu mera så är det inte alls samma antal som blippar upp på msn.

Det här kanske inte kommer gå in boken "årets mest filosofiska tanke 09" men det va inte min mening heller utan det här är bara något jag undrar. Vad gör folk istället för chilla med msn för jag tycker det är ett skit skönt sätt att varva ner på innan man kramar kudden.
Jag vet att det finns folk som läser min blogg och jag vill inte ha kommentarer för folk ska tro att jag är populär utan för jag tycker det är kul att ta del av andras tankar.

Kommentarer
Postat av: Marre

tung blogg, riktigt intressanta grejer!

2009-11-09 @ 23:14:44
URL: http://marrecares.blogg.se/
Postat av: Schtekurai

Folk kanske insett att man inte kommer någe vart i livet om man sitter fast vid en och samma punkt, dvs MSN.



Allt eftersom människor utvecklas hittar de nya saker att sysselsätta sig med. Det kan vara nya tidningar, nya spel, nya kommunikationsmöjligheter samt andra diverse aktiviteter.



2009-11-14 @ 17:43:43
URL: http://schtekurai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0