I brist på annat

Sliten söndag ännu en gång. Jag kan ge er den roande nyheten att om ni gillade Schtekurai så är han back i blogg världen. För er som aldrig har besökt denna blogg så tycker jag att ni definitivt bör göra det. Jag anser lätt att det är bland top 3 av dom mest läsvärda bloggarna just nu! www.schtekurai.se för er som vill kika in!

Sen så måste jag bara få säga att diskussioner om världens snyggaste brud bör bli avslutad nu eftersom jag har kommit fram till vem det är. Hon är skådis i USA och deltar för närvarande i "Entourage" och "One tree hill", hon heter ..... JANA KRAMER glöm absolut inte det för hon är sjukt fin.
Här får ni en liten bild också.


Kommentarer
Postat av: Anabelhearts

tycker inte jag -.^



ser ut som mina fötter.... aaaaaas ful

2009-11-23 @ 06:34:49
URL: http://anabelhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0