Vissa tjejer är brända

Det är nog inte bara jag som förespråkar detta i världen bland oss killar men det finns två saker en tjej absolut bara inte får göra. En av dom är snusa men det hatet har jag redan visat upp i ett tidigare inlägg så jag ska inte lägga tid på att mala på om det.
Det andra är tjejer som slåss.

 Seriöst vad förstår inte tjejer? TJEJER SKA INTE SLÅSS helt allvarligt vad är felet på vissa av dagens tjejer?
Det spelar liksom ingen roll vem jag pratar med av mina kompisar, om det är personer som är lugna, som är "gangsters", flippare eller vad som helst alla säger samma sak tjejer ska inte slåss!
Det spelar ingen roll med vilken kille du pratar för alla säger samma sak, alla tjejer som slåss är big no no. Jag förstår inte vad tjejer vill uppnå med att slåss, va som oss killar eller?

Jag hatar jämnställdhet över allt annat visst det kanske finns vissa punkter som bör justeras lite mellan män och kvinnor men allvarligt talat det börjar gå för långt. Det börjar gå så långt så jag börjar ha svårt att se femininet i vissa tjejer. Ibland är det nästan bara utseendet som visar på att det är en person av det kvinnliga könet. Jag börjar tycka det är ett sjukt samhälle vi lever i för jag som person faller inte bara för ett snyggt utseende utan just det feminina och gulliga i en tjej så vem ska jag dejta om alla beter sig som killar?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med litegrann om att tjejer inte borde slåss. Men jag måste inflika att det faktiskt inte finns mer avtändande grejer än killar som slåss heller. Det är varken manligt eller häftigt, oavsett vilket kön som tillämpar det.



Vad det egentligen handlar om är inte jämställthet, utan helt enkelt brist på kommunikativ förmåga.



(Självklart om inte slagsmålet ifråga handlar om att försvara sig själv mot fysiska angrepp, då jag tycker att knytnävar är fullkomligt berättigat..!)



Gillar din blogg, du har fan huvudet på skaft.

2009-11-06 @ 14:36:08
URL: http://yxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0