Vart vart vart kan man hitta en normal tjej?

Jaapp! Då va man tillbaka igen för att man har haft lite tankar på senaste tiden. Jag tvivlar i och för sig att det är någon som läser den här bloggen på daglig basis men vem vet det kanske är någon som glider in då och då.
Det jag har tänkt på är någonting som nästan alltid kommer upp i ett samtal när man snackar med polare en avslagen fredag kväll när vi sitter i våran ensamhet.
Vart kan man hitta en normal tjej?
Jag kanske har tagit upp det här ämnet förut men nu är det verkligen en fråga jag vill ha svar på. När vi pratar dom här kvällarna med varandra så kommer vi alltid fram till samma svar allihopa.
Fester är helt uteslutna för det är bara oseriösa brudar som festar (typ), på stan kan man inte gå fram och lägga århundrandets line för att det har ingen av oss bollarna till att göra, skola eller arbetsplatsen är samma sak och ja internet det funkar ju såklart men det känns ändå lite halv skumt på något sätt. Vi vet liksom inte vad vi ska ta oss till riktigt så japp det är heeeelt tillåtet att ba bomba mig med tips.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med all respekt Oskar, men jag måste bara får skriva det här. Till en början vill jag bara säga att ditt tankesätt kring en "normal" tjej är abnormal. Vilka grunder bygger du på när du säger att tjejer som festar är onormala? Är det för att du inte har bollarna att kontakta en tjej utan datorn som hjälpmedel? Jag är erfaren inom kroglivet - nej jag vet inte alla, men det jag VET är att även sk. "normala" tjejer festar. Är man en oseriös tjej för att man festar? Vet du HUR MÅNGA tjejer med pojkvän som festar?



Och en sak till, tjejer "hittar" man inte, de växer inte på träd utan man måste själv söka kontakt. Nu säger jag inte att datorn/Internet är ett sämre alternativ men du måste fanimej ta dig i kragen och våga synas i rampljuset. Ditt tankesätt gällande "festtjejer" är ju bara ett tecken på att du inte varit ute och sett hur det egenligen ligger till. Vi kan fortsätta diskussionen via MSN, om du nu känner för det. Jag "hittade" min tjej via en "tjejkompis". (Om du inte redan visste det)

2009-10-29 @ 19:23:16
Postat av: barbod

Om du nu har bollarna att göra det du pratar om kan du väl åtminstone ha bollarna att skriva vad du heter på kommentaren.



För övrigt betyder det inte att tjejer som har pojkvänner som festar är normala, det är nästan motsatsen.

Jag tror inte ens att du känner Oskar så väl eftersom dina påståenden såsom att han inte har festat är fel.

2009-10-29 @ 21:25:36
Postat av: barbod

Om du nu har bollarna att göra det du pratar om kan du väl åtminstone ha bollarna att skriva vad du heter på kommentaren.



För övrigt betyder det inte att tjejer som har pojkvänner som festar är normala, det är nästan motsatsen.

Jag tror inte ens att du känner Oskar så väl eftersom dina påståenden såsom att han inte har festat är fel.

2009-10-29 @ 21:26:14
Postat av: Oskar

Som du ser aturai så är du bränd och jag måste hålla mig till barbods argument här

2009-11-03 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0