What do you do when the heart and mind goes seperate ways?

Du är nog min dröm, mitt allt som jag någonsin kommer vilja ha. Ett väl fungerande liv med dig gumman står högst upp på min önskelista ända sen jag lärde känna dig.
Jag skulle nog kunna skriva en text så fulländad att jag skulle kunna få dig att gråta av känslor. 
Mitt hjärta ser allting det någonsin har velat haft i en person men problemet är att min hjärna ser saker som gör att våra liv krockar.
Du och jag lever väldigt olika liv och framför allt så kommer vi från väldigt, jätte väldigt olika bakgrunder. Det försvårar saker väldigt mycket för jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det. Jag skulle inte ha några problem att ändra min livsstil för dig gumman tro mig men det enda jag begär är att du ger mig det sista jag behöver! Du vet mycket väl vad jag talar om, den sista byggstenen som får mig att lita på dig till 100%
Det är därför du kanske tycker att jag ger dubbla signaler men det där sista är det enda jag behöver för får jag det kommer jag inte tvivla längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0