Riktigt bra kväll igår!

Jag har alltid vart den människan som är väldigt pessimistisk när det kommer till att festa. Jag har alltid sagt att människor som super och festar varje helg är svaga och flyr från deras miserabla verklighet. Det är till viss del sant för att dom jag har festat med har festat och supit just av den anledningen. 

Sen finns det kvällar som gårdagens! Det va en fruktansvärt bra kväll aa jag skulle nog nästan säga oförskämt bra!
Jag önskar att alla fester jag har vart på i mina dar skulle va som den igår, det va mycket folk sjukt mycket alkohol och framför allt sjukt mycket glädje. Stämningen va så jävla bra och det fanns knappt några trubbel, visst det är synd om dom som fick för mycket i sig och det va en del som tjafsa lite men det styrdes av ganska snabbt.
I helhet så måste jag säga att det va en riktig kanonkväll och ett riktigt skönt sätt att börja 2010 på. Ni kanske inte tycker att det är värsta grejen men av alla dom festerna jag har vart på så har åtminstone 90% slutat med misshandel så det här va något stort! 
Som toppen på isberget är jag inte bakis idag heller och det är sjukt skönt! Hoppas folket hade en lika bra kväll som mig och blickar fram emot ett episkt 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0