Feelings don't have timing

Timing. Det är ofta det man talar om när det komemr till kärlek och förhållanden att man säger sina saker i rätt tillfälle. Det är ofta timingen som man ondgör sig över när saker inte har gått som man vill med någon man gillar eller att man inte sa rätt saker. Det finns bara ett problem och det är att om ni hade blivit satta i exakt samma situation igen med samma förutsättningar så hade ni inte haft något vettigare att säga än det ni gjorde.

Timing och säga dom rätt sakerna finns bara i tre tillfällen, nr 1 är i filmens värld för där skriver någon manus så det ska bli bra. Nr 2 när man inte bryr sig om den andra personen till 100% och inte blir påverkad utan faktiskt hinner tänka på hur du ska agera och nr 3 när det är "äkta" för då spelar inte dom yttre faktorerna in utan då spelar det ingen roll vad du säger de bara blir rätt.

Jag tror inte på att det finns något som heter ödet, jag tror helt enkelt inte på att våra liv är utstakade från ovan utan jag tror på slumpen och att de blir vad man gör till. Ödet tror jag är för hopplösa rommantiker som går och hoppas på en bättre tid som tror på sagornas väsen.
Jag tror inte att allt handlar om ödet att när den dagen kommer då du finner de du söker skulle bero på något för bestämt utan jag tror det helt enkelt handlar om att slumpen gjorde så att alla dina bitar föll på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0