I want to fight it, but I simply can't

Jag vet knappt själv vad jag vill, en del vill och en annan vågar inte, det är ett slagsmål mellan två viljor. Jag kan ärligt säga att jag gärna skulle släppa allt och bara fly från det faktum av att du finns där någonstans för det hade vart mycket enklare på det sättet. Tanken av att bli sårad skrämmer mig mycket och inte bara själva tanken utan också just av dig.

Du kom från ingenstans, en person jag aldrig träffat och ändå dirket när du presentera dig så visste jag direkt vem du va. Jag kan ärligt säga att hade jag inte vart så instängd som person så hade jag haft starka känslor för dig. Problemet nu är att jag är rädd för att försöka, för att bli sårad och jag måste väga chansen kontra risken innan jag fattar ett beslut om hur jag vill göra.

Du är helt annorlunda mot alla tjejer jag någonsin träffat just av de faktum att jag inte räknat med dig någonstans i mina tankar. Alla tjejer jag har vart med i tidigare skeden har jag sökt något av det är som jag har letat efter dom innan dom ens har kommit. Du var den jag inte letade efter men är den som någonstans där inne i mitt djup har tagit mig med storm.

Det är de som skrämmer mig mest med dig att jag inte har någon kontroll över vad du gör med mig. Jag är rädd för hur du skulle kunna få mig att känna för någon igen för hur underbart det än skulle vart att vakna upp igen så betyder det att jag blir sårbar.
Jag önskar att jag skulle kunna läsa dina tankar för det skulle underlätta mycket i mitt beslut men det kanske är risken som är havla grejen med relationer och känslor jag vet inte. Jag vill bara slå bort allting och lämna allt som det en gång vart men jag kan helt enkelt inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0