If I could then I had choosed you

Man kan säga mycket om vad som styr våra liv, att om man bryter ner livet till ett ord vad som skulle beskriva det bäst. Vissa säger fysik, biologi, matematik jag säger känslor. Jag tror att det är känslorna som är grunden till allt vi lyckas åstadkomma här i vår värld. Känslor är inte bara hur man mår för stunden utan också grunden för vad för inställning vi har om dagarna och i olika situationer.

Det som vi dock förknippar mest med känslor är arg, ledsen, glad och kärlek. Det är känslor i sin renaste form och nog i den svåraste också framför allt den sista.
Kärlek blir svårt för att man är rädd att förlora något som man inte har, inte ens är nära att ha vilket får en att inte våga försöka fullt ut som leder till att man aldrig hade en chans från första början.

Sen har man problemet när man är rädd för att misslyckas så man är så feg att man inte kan försöka över huvudtaget. Det är där jag är just nu, att jag är för rädd för att inte få de jag vill ha så jag kommer antagligen inte ens försöka.
Men du har låst upp mig och det är på riktigt den här gången jag önskar bara att du kunde se att jag är påväg att nå ut till dig men jag måste samla modet för att försöka.

Om Jag hade kunnat välja vem som helst på jorden idag så hade jag valt dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0