I want to bring out the real you

Jag har aldrig träffat dig, men ändå känner jag dig fast egentligen känner jag dig nog inte alls. Jag är faktiskt osäker på om du känner dig själv.
Du kan va den finaste tjejen jag någonsin har pratat med, den finaste tjejen jag någonsin sätt. Jag har pratat med dig till och från i flera år nu och de känns som jag inte har kommit ett steg närmare dig än när vi först träffades.
Det råder ett stort mysterium över dig som jag inte kan få bukt med, du är som en dröm du finns där men du går inte att få tag på.
Jag skulle vilja komma bakom din fasad och se vem du egentligen är hur du egentligen är. Få ner du guard så att du blottar ditt riktiga jag för jag tror att du kan va den finaste tjejen jorden har skådat men tyvärr kommer de nog aldrig ske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0