In to the night

Höstnätter kan va min absoluta favorit tid på hela året, det ligger liksom något storslaget i luften vid dessa tider. Kylan som finns l luften biter tag i en fast inte så det känns obehagligt och höstens lugn börjar lägga sig över Sverige.
Hösten är enligt mig den mest filosofiska tiden i Sverige, jag kan inte riktigt säga vad det är som gör de men på något sätt så är sena höstnätter det mest magiska.
Hösten får oss att gå in i oss själva lite mer ni vet ägna lite mer tankar åt än själv istället för åt omvärlden. Vissa har fruktansvärda problem med detta och kallar denna tid för depressions tid men enligt mig så är det här den bästa tiden.
Finns inget bättre än att strosa igenom stan en höstnatt när de blåser kalla vindar, regnar och har bra musik i lurarna. Anledningen till att jag ser hösten på det här sättet är för jag kan försvinna in i mig själv och tillfällena runt omkring och se magin i dom små sakerna. Hade ni lärt er de så hade ni kunnat ta er förbi väldigt många svåra hinder på vägen.
Motgångar möts vi alla av men framgångar får bara dom som ser möjligheterna och lärdomarna i motgångarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0