Söndagstankar

Söndagar. De kan va dom bästa eller dom värsta dagarna du har i en vecka, Jag känner många som avskyr söndagar. Det känns svårt att placera varför man känner den här "olusten" att gå in i en ny vecka på söndagar. Det kan va för att man inte gillar sitt jobb, de kan vara för att man tycker om ledigheten och lugnet så att man helt enkelt inte känner för att jobba eller de jag tror sitter i dom flestas huvuden att man just har insett att en vecka har passerat som inte har haft någon helst inverkan på ens liv.
Jag tror folk behöver utmaningar och närhet. Vänner och familj kan inte ge samma känsla av närhet och kärlek som en flickvän kan göra. Utmaningar tror jag är viktigt att ha i vardagen för en vardag utan utmaningar gör att man inte tar sig framåt i livet. Tar man sig inte framåt i livet och är med om förändringar så kommer man att tröttna på de man gör det kan jag lova.
Jag tror inte människan är skapt för att leva ett singel liv. Jag tror att de är bättre att leva ett miserabelt kärleksliv än att leva som en "lycklig singel". Jag tror de bara är ett begrepp för människor som är rädda för att binda sig och för personer som nyss har lämnat relationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0