Ett destruktivt beteende

När jag går tillbaka i mina minnen så kan jag förstå varför jag har kommit att bli den personen jag är idag. Många bra delar har utvecklats och jag har mognat i många avseenden men tyvärr så finns det en del av mig som har tagit fruktansvärt mycket stryk under snart 3 års tid.

Det är beslut som man tar som man någonstans aldrig kan förstå vilken inverkan dom kommer ha i ens framtid. Mitt beslut va att sluta försöka med tjejer så mycket som jag hade gjort efter den besvikelsen som jag upplevt efter johanna. Jag insåg det absolut inte då men jag inser nu varför jag har haft ett så destruktivt beteende när det kommer till tjejer. Jag har också förstått varför jag aldrig har fått dom tjejerna jag har velat haft dom senaste åren.

Det började med att jag slutade bry mig, sen slutade jag bry mig ännu mer sen hade jag slutat bry mig så mycket om vad tjejer tyckte och tänkte så att jag slutade läsa signaler. Det har till och med gått så långt att jag har tappat tron på min egna kapicitet när det kommer till att haffa tjejer. Jag blir ett nervvrak, jag blir sjuk i huvet jag ska va helt ärlig och säga att jag fattar fan inte själv vad jag håller på med.
Jag kan sträcka mig så långt så att jag kan säga att mycket av det jag "hade" med mimmi var mitt fel att det blev som det blev. För att jag har vart helt dum i huvet så extremt sjukligt destruktiv och osäker i mitt beteende så att jag borde söka hjälp för det.

Nu är det slut med den skiten, det är dags att ta tag i mig själv och göra saker jag är kapabel till och sluta hindra mig själv från den jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0