I know now that you are the one

Jag vet inte varför det är lättare att uttrycka sig i skrift ibland än vad det är när man pratar med någon, det enda jag vet är att du bara är så.
Jag har insett att de finns ingen bättre för mig än dig du kanske har svårt att tro på det men jag vet att jag har rätt. Jag vet också att jag är osäker och har extremt mycket fördommar vilket jag inte borde ha. Jag har haft en bra uppväxt i många avseenden men liksom livet har allting alltid sina brister det finns nog inget som är perfekt i sin helhet.

Jag har haft få förhållanden och jag har insett vad det beror på det beror på min syn av andra människor och vilken bild jag har byggt upp av att "så ska de vara". Det är inte så konstigt när jag tänker på det, jag har alltid haft stor respekt för min familj och tyckt att deras fördommar är rätt. Därefter har jag byggt mig en bild av att så här ska det vara och är det inte så ja då är det något fel på den personen, vilket betyder att jag inte kunnat ha mer fel.
Det kommer alltid finnas rätt och fel när det gäller relationer och andra personer men mycket av dom "felen" jag har format i mitt eget huve är inga fel utan det är jag som har tänkt fel.

Det du gör för mig nu är något jag absolut älskar för du formar mig till en person som jag vill och bör vara. Du är den personen som kommer få mig att funka med en person för resten av mitt liv vilket jag helt ärligt hoppas på att det är du. Du gör precis det som jag känner nästan är den viktigaste egenskapen hos en framtida flickvän. Du utveckar mig till en bättre person och då menar jag inte bara ur en förhållande synpunkt utan något som rör hela mig och mitt liv.

Jag har trott att jag är osäker för att du bevisar för mig att mycket jag har trott har vart fel men nu börjar jag inse att jag aldrig vart mer säker på att jag vill ha någon i mitt liv.
Jag vill inte bara ha dig för att du har ett vackert leende, ögon, skratt, kropp ja allt, jag vill inte bara ha dig för att du gör min dag bättre för att du ger mina dagar en mening, jag vill också ha dig för att du gör mig mer självständig och säker på mig själv än vad jag någonsin vart. Du får mig att bygga min egna uppfattning där jag inte har haft något annat än en annans uppfattning och det får mig att inse att du är den rätta du är hon som kommer ha förändrat mitt liv föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0