I'm really trying, you have no idea

Jag har mina problem det är jag väldigt medveten om och jag tror inte du förstår hur mycket jag skulle ge för att allting skulle va en dans på rosor med dig. Även om jag är helt säker på vad jag vill och vad jag känner för dig så finns det fortfarande käppar i hjulen.

Det finns saker från mitt förflutna samt bilder och tankar jag har byggt upp kring förhållande och kärlek som inte stämmer överens med dig. Men du ska veta att jag är mer än gärna villig och arbeta dom bilderna och tankarna för det finns absolut inget som säger att det är så det "bör vara" utan det är något jag fått för mig bara.
Det sårar mig till viss del att du inte vill ta det här vidare innan vi har löst dom problemen jag har för jag försöker verkligen att utvecklas.
Jag vill verkligen att få det här och funka för jag har aldrig kännt att jag vill ha en person så här mycket i mitt liv.
Det jag känner att det här är något som utvecklas med tiden det här är egentligen något jag behöver stöd och tid med. Jag tror att man lär sig varandra med tiden i ett förhållande man kan inte gå in färdig skapta i ett förhållande utan det är något som sker under flera år. Det enda viktiga är att att man respekterar varandra, gillar varandra, har samma värdegrund och vill ha ut samma sak av livet och det är de jag tror på.

Det här är saker jag har hållt inne för andra i hopp om att det skulle lösa sig ändå så gumman du får inte se det här som kritik utan det här är mitt sätt att erkänna mitt problem till dig så vi kan jobba på det tillsammans.
Jag tror inte riktigt på att de här kommer gå vägen av den enkla anledningen att du inte kommer orka med min osäkerhet. Jag kan inte se varför du vill ha en så strulig person som mig och jag vet att jag kräver mycket, att du inte visar de tillräckligt men jag behöver det och de känns som du inte kommer orka med mig.
Jag lovar dig att jag gör allt för att tro på det här och det kommer jag göra en dag men jag kan inte riktigt säga när eller vad som krävs för att de ska bli så.
Det finns bara några saker jag är säker på, det är att du är den enda för mig och att jag gör allt jag kan för att få det här att funka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0