this is my dream

Det har gått ungefär 3 månader sen jag insåg att du hade påverkat mig på ett sätt som ingen annan någonsin hade. Det har gått ett tag sen du värde min värld upp och ner och satt ett annat perspektiv i min vardag. Det har gått ett tag och en del trodde att vi skulle kommit längre än vad vi har gjort idag om jag ska va helt ärlig. Jag förstår dig till hundra varför du inte vill ta det här någon vart just nu, men jag kan inte säga att det är enkelt för mig.

Jag vet att du har förklarat mig hur det ligger till och allt sånt och att du behöver tid och tro mig jag förstår dig. Men jag som person har fortfarande saker jag behöver och jag har behov vilket jag hoppas du förstår. Det är därför den här situationen blir så svår, för att jag vill ha mer med dig och om jag hade kunnat så hade jag stängt av alla dom känslorna men tyvärr kan jag inte det.

Min dröm är att du en dag ska visa att du behöver mig, att jag en dag ska betyda så mycket att du känner att jag är din axel i hårda tider att jag är den som tar emot dig när du faller.
Min dröm är att du skulle behöva lika mycket som jag behöver dig.
För det är något jag ärligt kan säga och det är att jag behöver dig, jag gör verkligen det här. Du får mig att må bättre än någonsin och jag skulle inte må så bra utan dig. Jag behöver dig men jag är inte beroende av dig det är en stor skillnad.

Du vill vara självständig för att det är förmodligen allt du någonsin vetat har fungerat och om någon vet hur det känns att stå för sig själv så är det jag.
Jag är likadan själv, jag har svårt att binda mig och jag är van vid att stå själv i slutändan men du är den första personen i mitt liv som jag känner att jag behöver och min dröm är att jag en dag betyder lika mycket för dig som du gör för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0