what are we doing?

Jag förstår inte varför vi gör det här, vi gillar varandra men ändå så jobbar vi ständigt mot varandra. Är det du som gör något fel? Är det jag? Eller är det båda som har sina problem med att binda sig så att vi beter oss som att vi inte vill ha varandra?
Vi vet om våra brister mycket väl och ändå så jobbar vi emot dom när vi egentligen borde jobba för att lära oss dom och hjälpa den andra att förbättra sig. Jag vet att jag har mina brister och att jag borde lyssna mer på vad du säger och tro på dom och jag gör det men det finns saker som ligger i mitt förflutna som inte bara ändrar sig över en natt. Det är lika dant med dig du har saker som har format dig vilket gör att du är den du är.

Det vi gör är att vi säger att vi behöver tid för att ändra oss till det bättre men att vi behöver att den andra ändrar sig fortare än en själv. Återigen så motarbetar vi varandra när vi vet hur vi själva funkar och det är de jag inte kan förstå att vi gör.

Som jag ser det så finns det två olika alternativ som vi kan göra. Vi kan backa och ge varandra den tid vi behöver för att funka tillsammans eller så går man halva vägen var.

Hur vi än gör så borde vi sluta va så jävla envisa och börja lyssna på den andra personen för annars kommer det här aldrig gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0