I will never deny my feelings for you, 'cause you will always be the first who showed med this

Jag vet inte hur jag ska förklara dom här känslorna. I en värld av definitioner så vill jag säga att det här är det vi kallar äkta kärlek, det alla andra så hjälplöst söker men aldrig får.
Men ska jag va helt ärlig så kan jag inte sätta ord på var dom här känslorna kallas om det är en förälskelse, kärlek eller något mer än det men det jag kan göra är vad du får mig att känna.

Du är den personen som kom som en blixt från en klarblå himmel och satte min värld ur balans.
Du är den första jag tänker på när jag vaknar, du är den sista jag tänker på innan jag somnar.
Du är personen jag inte kan sitta och komma på ord till för att dom bara kommer i tillfället.
Du är den som har gett mig det jag velat haft med alla andra men aldrig fick.
Du är en den vars lycka skulle räcka för mig att göra min dag.
Du är den första tjejen som jag inte tänker "vi kanske kommer va tillsammans länge" med utan faktiskt ser en framtid med redan nu.
Du är den personen som gör mig till en bättre person.
Du är den som lär mig saker om mig själv som jag inte visste.
Du är den första som har fått mig att vilja göra något för för att se dig må bra får mig att må bättre än något annat.

Du är den första tjejen som fått mig att känna att du är en del av mig som jag inte vill va utan, du är den första tjejen som har fått mig att inte vilja sätta mig själv först.

Mimmi du är den tjejen. Den tjejen som gör mig till den personen jag egentligen vill vara, den tjejen som tar ut mitt riktiga jag och river alla mina murar runt omkring mig.
Det är du den absolut första som har gjort och hur än våran framtid kommer se ut kommer du alltid vara en del av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0