Klyschor tar bort ordens riktiga makt och mening

Hur många av er har inte vart där? Ni vet när ni tror att ni är förälskade upp över öronen och spär på med alla meningar och klyshor som man kan tyckas finna? Hur många har sagt du är mitt allt, du är min mening du är den enda jag kommer någonsin vilja ha? Hur många av er har inte vart förblindade av tanken på kärlek så det får er att säga saker ni egentligen inte menar?
Jag har, jag har vart förblindad av kärlek allt för länge.
Jag har alltid vart duktig med ord, jag vet inte varför men jag kan sätta ihop meningar så att dom blir väldigt vackra, med vackra målande ord som är taget ur en hollywood film.

Men jag skämms över det jag har skrivit till tjejer och om tjejer bland annat i den här bloggen för jag har insett att jag inte vetat vad det jag har sagt betyder. Jag fick lära mig det den hårda vägen och jag kommer förlora den personen som (den här gången är det här 100% ärlighet och inga klyschor) är den viktigaste personen i mitt liv just nu. Hon som gör skillnad i min vardag hon som får mig att känna allting jag tror att jag har känt. Men tyvärr så måste jag nog säga att tack vare den här bloggen så kommer det ta slut jag står för vart enda ord jag skriver här men tyvärr kan ord ställa till det en väldig massa.

Hollywood får oss att bli kära i kärleken, får oss att bli beronde av tanken att bli kära så att när någon börjar komma nära oss och de börjar nalkas kärlek så tror vi har hittat vår hollywood film. Det är precis vad vi har också vi har sånt sug efter kärlek så vi bara ser kärleken vilket får oss att använda dom klyshor vi har lärt oss när vi egentligen inte vet vad dom innebär. Bara den som vet innebörden av att inte kunna leva utan någon vet vad det betyder och säga det till någon.

Tyvärr verkar hon inte inse att ja jag har sagt samma saker till andra tjejer men jag har inte förstått innebörden av dom förens nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan bara säga att jag håller med dig, i varenda ord du skriver!

2011-01-29 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0