Jag måste erkänna att en tjej skulle sitta fint

Jag känner inte att jag har brottom eller att jag är desperat och vill ha en tjej nu nu nu. Men jag kan däremot erkänna att det finns delar av mig som skulle tycka om att ha en flickvän. Det finns delar av mig som saknar närheten, sällskapet, skratten och myset som man får av en flickvän. Det grabbarna inte kan ge liksom.
Grabbarna i all ära men ja det är inte samma grej och kommer aldrig att bli samma grej som att ha en tjej.

Sen så är det lite segt när i stortsätt alla jag känner har en tjej för då blir det inte mycket häng med grabbarna så det är lite segt.
Alla blir helt uppslukade av relationer och det gör att man sitter här och funderar vad man ska göra när alla är "upptagna" runt omkring en.

Men man ska inte va den som är den, jag är glad för deras skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0