I want it but I won't chase it

Du förändrade mig på ett sätt som jag inte trodde var möjligt, du gjorde en sak som jag aldrig skulle kunna ske med mig. Du har fått mig att sluta bry mig om tjejer, sluta lägga all min fokus på att jag ska ha någon vid min sida. Du har helt enkelt fått mig att tappa lusten, glöden och viljan att försöka hitta en tjej.

Det du gjorde med mig va det absolut värsta tänkbara du kunde gjort mot mig du bröt ner mig totalt. Jag kan inte svara på om det är bra eller dåligt det du gjorde mot mig för visst är det skönt att ja kan fokusera på annat nu men kärnan till problmetet är att du inte kunde se att jakten på bekräftelse tärde på mig så mycket att jag helt enkelt inte har orken kvar att ens försöka med andra tjejer längre. Det är som en del av mig har försvunnit. Jag kommer ihåg det så väl, sen den första gången jag föll så har jag alltid vart helt förtrollad av tjejer och allt har handlat om det men nu så nej det är som den fasen är över.

Jag vill fortfarande ha den tjejen som får mig att kännas komplett. Den tjejen som får mig att känna som jag gör nu fast av helt andra anledningar. Den tjejen som får mig att känna att jag inte ens vill tänka på andra tjejer eller lägga energi på dom för att jag har allt jag behöver och någonsin kommer vilja ha i henne.
Men jag tänker inte jaga henne, och jag tänker inte ens försöka utan det får komma när det kommer och tro mig jag trodde aldrig själv att jag skulle känna såhär men det gör jag nu och det är tack vare dig och du vet mycket väl vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0