I'm sorry that I'm not perfect honey, I wish I were

Jag är ledsen för att jag inte är den du trodde att jag var. Jag är ledsen för att även jag är en person som gör något extremt dumt.
Jag är ledsen över att jag inte är perfekt, att jag är som alla andra som begår misstag i livet. Jag är ledsen att det som skiljer mig från andra, min ärlighet och vilja att för att reparera mitt misstag inte är bra nog för dig.
Jag är ledsen för att jag tar ett dumt beslut att ens åka dit och inte inse vad som skulle kunna hända om jag sov där.
Jag önskar att jag hade vart satt i den här situationen en gång förr så att jag visste hur jag skulle reagerat i den så jag kunde undvikt att såra dig. Jag önskar att du va den som inte fick ta smällen för det va du inte värd.
Jag är ledsen att mitt psyke inte var starkare och klarade av den situationen.
Jag är ledsen över att jag inte är perfekt, att jag har mina fel.
Jag är ledsen att mina behov tog kontrollen över mina känslor efter en så lång tid, jag önskar att jag klara mig längre.
Det här misstaget har gjort mig till en bättre person och jag är ledsen över att du inte är den som får ta del av den personen du va värd från början. För att dina principer säger annat än att ge mig en chans.
Jag är ledsen över att du bara tillåter dig vara den tjejen som blev sårad och inte den tjejen som fick den hon alltid velat ha.
Jag är ledsen över att den du har byggt upp och den du har förtjänat kommer vara någon annans lycka än din egen för att du inte kan ändra på dina principer.
Jag är ledsen över att du inte inser hur det här kunde gjort mig till en bättre person och hur du är värd den personen.

Jag är ledsen för att du inte inser att dom man kan lita på mest i slutändan är dom som har begått ett misstag som dom ångrar grovt så dom aldrig kommer göra om det. Jag är ledsen att du inte inser att begå stora misstag för än att undvika andra stora misstag i framtiden för man värderar situationer annorlunda.

Jag är ledsen att jag inte är perfekt gumman, jag önskar att jag va det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0