This is why I never trust words

Det är så enkelt, det är ju bara säga något som låter bra. Du är mitt allt, du är en del av mig, du är speciell, du betyder mycket för mig. Ni ser ju själva jag menade inget av dom där orden och ändå kunde jag bara säga dom rakt upp och ner.

Du sa till mig att jag betydde mycket för dig och att jag va bättre än dom du haft förut men det som inte går ihop för mig är att du valde att ge dom en chans och inte mig.
Vad du än säger så tror jag inte på det du sa till mig för att 1, hade jag betytt något hade du i alla fall gett mig en chans om du gav det till dom andra 2, hade jag betytt något så hade du försvarat det genom att visa det för mig och inte säga "om det känns bättre för dig så" 3, hade jag betytt något så hade du inte velat se mig må såhär dåligt.

Jag litade blint på det du sa till mig, även om det kanske inte verkade som det så tog jag in varenda ord du sa till mig och det värsta är att jag köpte det du sa till mig.
Du kanske va den personen som fått mig att bli kär för första gången, men hade jag vetat att jag inte ens var värd en andra chans hade jag aldrig fallit för dig.
Det som gör att jag inte tror på ett ord av vad du har sagt till mig är att du har kunnat ge andra en chans men inte mig. Jag trodde jag betydde så mycket att jag i alla fall skulle få en chans till men tydligen så var jag inte så viktig för dig.
Kom inte med ditt bullshit att jag har fel i det jag säger för det har jag inte det vet jag. Det hade vart en sak om du aldrig hade gett någon en chans men nu har du det och jag va inte en av dom.

Det är uppenbart att du ville ha en väg ut från det här, bara att du va för feg för att ta den själv. För oavsett vad du säger hade du kunnat se hur mycket jag ångrade mig efter förra helgen. Hade något av det du sa vart sant hade dina känslor känt att jag va värd i alla fall en möjlighet.

Det är misstagen som får oss att utvecklas till bättre personer och ger oss erfarenhet, alla människor förtjänar en andra chans för att vissa bättrar sig.
Det här är anledningen till att jag inte tror på ord för att det är för enkelt att säga det man inte menar. Däremot så visar dina gärningar med all önskad tydlighet vad du egentligen tyckte och tänkte om mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh.... :'(

2011-03-20 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0