Tonight I'll pray for you

Det kanske inte är något allvarligt eller så kanske det är precis det de är, de är inget jag kan avgöra ikväll. Men att höra dig må som du gjorde fick mig att må extremt dåligt och hade jag fått bestämma hade jag tagit in dig till sjukhuset för att veta att de inte va något allvarligt. Hällre en gång för mycket än en gång för lite.

 Jag hoppas att jag oroar mig i onödan och jag hoppas att jag överdriver det här väldigt mycket, men de ligger i min natur att bli orolig när jag får vissa signaler från personer som betyder mycket för mig. Speciellt du.
Jag kan bara känna att ibland så vill jag bara hålla om dig och skydda dig från världen men samtidigt vet jag att jag inte kan klä dig i kuddar och bomull för att veta att du inte skadar dig.

Det är inte ofta jag ber för någon men ikväll kommer jag be för dig hjärtat för även om det inte är något speciellt så känns det som att just nu är de enda jag kan göra att be till högre makter.
Jag är förtvivlad och så hjälplös så att jag har gått till den absolut sista utvägen och det är gud.
Jag skulle aldrig förlåta mig själv om det hände dig något och jag hoppas verkligen att jag kan se tillbaka och skratta åt det här en dag.

Det är förmodligen inget allvarligt men något gav mig en dålig känsla och jag hoppas verkligen att jag har fel i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0