Förstörd av kärlekshistorier

Det är ganska konstigt egentligen hur tjejer funkar. Det är som tjejer tror att dom vill ha en sak men egentligen vill dom ha något helt annat.
Jag kommer ihåg att jag läste för en massa år sen att "snälla killar får inte ligga" och det är verkligen sant. Snälla killar får inte ligga för tjejer vill inte ha snälla killar. Dom kanske tror att dom vill det men sanningen är den att dom inte vill det.

Det är inte bara av egen erfarenhet som jag talar ifrån utan alla jag känner som har gått från svin till bra killar har slutat få tjejer. Teorin stämmer också om man vänder på det, jag har en kompis som är ja fruktansvärt oattraktiv och han fick inte en tjej förens han var typ 19 - 20 år gammal. Efter han hade gjort slut med sin första tjej skaffa han en ny ganska fort vilket tog slut efter typ 2 år. Idag är han konstigt nog den person som jag känner som får ligga mest av alla. Han är fortfarande lika ful och puckad som han va förr men nu har han självförtroende och är ett riktigt svin mot tjejer och ja det funkar!

Det är som att om man bryr sig om tjejer så är det oattraktivt eller om man kan få en kille för lätt. Allting får inte va för bra från början utan det ska ta ett tag och helst vara skitsvårt att få en kille för då faller tjejer. Tjejer säger att dom vill ha en bra kille som respekterar dom och älskar dom lalalala men det är inte så uppenbarligen. För att dom som gör det får inte tjejer och om dom får tjejer så är det för tjejerna är fulare än killen och därav har hon den kampen hon behöver.

Själv har man den löjliga filosofin att man ska respektera tjejer och att de inte ska vara några spel bara förståelse och ömsesidig kärlek men det är uppenbarligt löjligt för det är vad tjejer säger att dom vill men egentligen inte vill. Antar att jag är förstörd av idealet i kärleksfilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0