Where to begin

Konstigt, för att folk säger att det är omöjligt att färdas bakåt i tiden men om jag ska va helt ärlig så känns det precis som att det är de jag har gjort.

Jag har gått framåt på många sätt men det finns ett ställe jag har verkligen gått tillbaka till. Jag har gått tillbaka till att vara den snälla personen jag var när jag va 14.
Osäker, snäll och vågar inte ta för mig utan finns lite i skymundan. Jag har lärt mig att bygga upp en fasad så jag gömmer mig bakom det att jag inte riktigt orkar, eller bryr mig om tjejer men det stämmer inte.

Jag är osäker, sårbar och vilsen när det kommer till tjejer för jag vet inte vad jag ska göra längre. Precis som när jag var 14. Jag måste börja om igen med det som jag byggde upp när jag va yngre det är helt borta nu.

Frågan är bara vart man börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0