Varför är det så mycket svårare med snygga tjejer?

Det ska ärligt sägas att jag förmodligen är en väldigt ytlig person och det är verkligen en last jag lider av. Men det jag inte förstår är om det är bara jag som har svårare att prata med en tjej om hon är snygg än om hon är ful. Det spelar liksom ingen roll om det är tjejen i kassan på ICA som är fantastiskt fin eller om det är riktigt snygg tjej på en fest. Det är exakt lika svårt att prata med dom. Det är egentligen helt otroligt, framför allt om man kollar på kassa situationen det är inte mer än "Hej, hej .... tystnad. Kvitto? Nej tack." det är inte mer än två ord från vardera person och det är ändå något som känns krystat och jobbigt för min del.
 
När jag ser en snygg tjej så händer något sjukt i min kropp. Det är som hela mitt sociala system bara stänger av sig rakt av och det enda som finns kvar är inprintade stöd fraser som finns inristade i bakhuvet någonstans. Jag kan inte förstå hur det kan ha blivit såhär och det värsta är att det är sjukt jävla jobbigt. Hur många snygga tjejer tror ni att man får om man låter som att man har sniffat bort halva hjärnan? Jo det kan jag tala om för er inte en enda.
 
Det är egentligen inte så konstigt att jag alltid får dom tjejerna jag inte tycker ser så bra ut för då kan jag vara mig själv och visa det sociala geni som jag egentligen är. Jag vet inte vad som stör mig mest, om det är de faktum att jag blir efterbliven runt snygga tjejer eller om det är att jag är så extremt ytlig att jag inte uppskattar andra tjejer på samma sätt.
Ska jag vara helt ärlig så är snygga tjejer något jag egentligen hatar mer än att jag älskar för när jag ser snygga tjejer så blir jag en annan person. Jag fylls av ångest, rädsla och dåligt självförtroende. Jag måste jobba bort det men det känns som att det är jävligt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0